REGULAMIN SKLEPU, REKLAMACJE, ZWROTY

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NO LIMIT MIRON TYMOSZEWICZ

1. Informacje ogólne

Sklep internetowy NO LIMIT dostępny pod adresem https://hobbyadv.pl/sklep-akcesoria-motocyklowe prowadzony jest przez Mirona Tymoszewicza, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą NO LIMIT Miron Tymoszewicz, z siedzibą w Szczecinie, ul. Jodłowa 23/2, 71-114 Szczecin, NIP: 851 285 51 40, REGON: 320555701.

Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, płatności, dostawy oraz prawa i obowiązki klienta i sprzedawcy.

2. Składanie zamówień

  • Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę internetową sklepu.
  • Do złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta.
  • Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez sklep.

3. Ceny i płatności

  • Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  • Dostępne formy płatności: przelew bankowy, płatność online, karta płatnicza, płatność za pobraniem (jeśli dostępna).

4. Realizacja zamówienia

  • Wszystkie produkty tworzone są na zamówienie.
  • Czas realizacji zamówienia: do 10 dni roboczych.

5. Dostawa

  • Zamówienia realizowane są na terenie Polski.
  • Przesyłki doręczane są przez firmy kurierskie i paczkomaty InPost.
  • Koszty dostawy widoczne są w trakcie składania zamówienia.
  • Czas dostawy 1–3 dni robocze.

6. Reklamacje i zwroty

Klient może złożyć reklamację na zasadach opisanych w osobnej procedurze reklamacyjnej. Klient ma również prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.

7. Konto użytkownika

  • Założenie konta jest dobrowolne, ale umożliwia m.in. śledzenie zamówień.
  • Użytkownik zobowiązuje się do zachowania poufności danych logowania.

8. Postanowienia końcowe

  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu z ważnych przyczyn.
  • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Podstawa prawna

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi lub – jeśli dotyczy – gwarancji producenta.

2. Zgłoszenie reklamacji

Aby złożyć reklamację:

  • Wyślij e-mail na adres: info@hobbyadv.pl
  • W treści podaj: imię i nazwisko, numer zamówienia, opis wady oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy)
  • Dołącz zdjęcia, jeśli to możliwe

3. Odesłanie produktu

Reklamowany towar należy odesłać na adres:

NO LIMIT Miron Tymoszewicz
ul. Jodłowa 23/2, 71-114 Szczecin
z dopiskiem „Reklamacja”

4. Rozpatrzenie reklamacji

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. O decyzji klient zostanie poinformowany e-mailowo.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT DO 14 DNI

1. Prawo do odstąpienia

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

2. Jak odstąpić od umowy

  • Prześlij informację o odstąpieniu na adres:
  • Odeślij towar na adres:
NO LIMIT Miron Tymoszewicz
ul. Jodłowa 23/2, 71-114 Szczecin
z dopiskiem „Zwrot”

3. Zwrot środków

Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiej samej metody płatności, jaką wybrał klient, chyba że uzgodniono inaczej.

4. Koszt zwrotu

Koszt odesłania towaru ponosi klient. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.